New In / HAY Lup

Al lange tijd stond deze kandelaar op mijn verlanglijstje. De koper kleurige, triangle vorm wel te verstaan. Het Deense design merk HAY heeft leuke accessoires voor in huis, veelal met een minimalistisch tintje. Nadat ik op een onbewaakt moment er vol tegen aan liep bij de Bijenkorf besloot ik na lang wikken en wegen en nog een rondje door de woonafdeling dat ik hem liet staan. Reden? Ja toch die prijs.

Later die dag besloot ik dat ik hem toch wel degelijk onwijs graag wilde hebben enĀ kon ik het niet laten. Snel ben ik de HAY store aan het Spui ingerend en rekende ik hem zonder blozen af.

New In / HAY lup

New In / HAY lup

New In / HAY lup

Wat interieur betreft is dit toch zeker mijn allereerste design aankoop. En blij dat ik er mee ben! Nu alleen nog een mooi plekje ervoor vinden..

Dit prachtige exemplaar is onder andere verkrijgbaar in de Hay store en bij de Bijenkorf.

Geef een reactie

