Inspiration / Indoor Garden

Ik ben niet het type met de meest groene vingers. Sterker nog, ik houd helemaal niet van vieze vingers en dus ook niet van tuinieren. Ook van de meeste bloemen ben ik niet zo’n fan. Hoewel ik enorm kan genieten van een bos tulpen, heb ik met andere bloemen weinig. Planten daarentegen zijn wel mijn ding. En dan met name vetplantjes en cactussen.

Een mooie grote plant kan zo veel extra’s brengen in een interieur. Met name in lichte of zwart-wit interieurs (favoriet!) geeft het groen van een plant een mooie, frisse pop of colour. Cactussen en vetplantjes zijn er in alle soorten en maten en in veel verschillende vormen. Fijne bijkomstigheid is dat ze niet veel licht of water nodig hebben om te overleven. Zeker cactussen geven een stoere touch en doen het erg mooi in combinatie met andere ruwe materialen als steen, hout en beton.

Indoor Garden Plants

Indoor Garden Plants

Indoor Garden Plant

Indoor Garden Plants

Indoor Garden Plants

Indoor Garden Plants

Indoor Garden Plants

Indoor Garden Plants

Indoor Garden Plants

Indoor Garden Plants

Bronnen:

Afbeelding 1 – Afbeelding 2 – Afbeelding 3 – Afbeelding 4 –  Afbeelding 5

Afbeelding 6Afbeelding 7Afbeelding 8Afbeelding 9 – Afbeelding 10

Geef een reactie

