Interior Junkie / 12x Bomen in huis

Sinds een tijdje ben ik gastblogger bij Interior Junkie. Wekelijk staat er een artikel van mij online met interieur inspiratie.

Trek niet alleen je woonkamer door naar buiten, maar betrek ook je tuin in huis!

Al sinds ik een klein meisje was ben ik lichtelijk geobsedeerd door het hebben van een boom in huis. Mijn vader vertelde mij ooit een verhaal: hij had vroeger een vriend die een boom midden in huis had staan! Het huis was gebouwd om de boom hee, uit liefde voor de natuur. Ongelofelijk vond ik het toen al, prachtig vind ik het nog steeds.

Klik hier voor het volledige artikel en meer inspiratie.

Bomen in huis

Geef een reactie

